سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد| ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس
سرخط خبرها

پرسپولیس هم مظاهری را می‌خواهد؟|رشید نیم فصل جدا می‌شود

  • کد خبر: ۹۱۴۶۷
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴
پرسپولیس هم مظاهری را می‌خواهد؟|رشید نیم فصل جدا می‌شود
رشید مظاهری در تلاش است تا در فضایی آرام در نیم فصل از استقلال جدا شود. او اکنون به گزینه سوم این تیم تبدیل شده و جایی در تفکرات سرمربی استقلال ندارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بازگشت سید حسین حسینی به دروازه استقلال وادامه حضور علی رضایی در لیست آبی‌ها نشان می‌دهد که فرهاد مجیدی عملا دیگر نیازی به رشید مظاهری ندارد و می‌خواهد باقی لیگ را با همین دو دروازه‌بان طی کند. عملکرد حسینی و رضایی در بازی‌های اخیر برای استقلال خوب بوده و این دو دروازه‌بان توانستند در کنار دیگر مدافعان میانگین گل‌های خورده کمی را در استقلال به ثبت برسانند. این وضعیت رشید مظاهری را که تصور نمی‌کرد در فصل جاری به دروازه‌بان سوم تیمش تبدیل شود، به سمت خروج از استقلال سوق خواهد داد. بعد از بازی با پیکان درواقع زمزمه‌های جدایی مظاهری درنیم فصل بیش از هرزمان دیگری به گوش می‌رسد وظاهرا دروازه‌بان استقلال در حال مقدمه چینی است تا یک جدایی بی سروصدا و کم تنش را رقم بزند و از استقلال به تیم‌های دیگر برود.

درباره مقصد مظاهری خبری قطعی دردرست نیست، اما گفته می‌شود احتمال دارد این دروازه‌بان راهی تیم فولاد خوزستان شود. البته می‌شود پرسپولیس را هم مشتری مظاهری دانست. دروازه‌بانی که سابقه همکاری با یحیی گل محمدی را هم دارد و بعید نیست سرمربی سرخ‌ها بعد از جدایی رادوشوویچ به سراغ این دروازه‌بان برود و او را به خدمت بگیرد. البته مظاهری درتلاش است درباره جدایی‌اش هیچ حرفی با رسانه‌ها نزند واین موضوع را به نیم فصل موکول کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->