توافق وینگر سابق چلسی با استقلال بادامکی: گل گهر جواب ما را نمی‌دهد ورزشکاران مشمول باید به تیم‌های نظامی بروند داستان ستاره‌های فوتبال حاضر در المپیک امیر حسینی به دنبال فعالیت در حاشیه شهر مشهد روایت سفر پرماجرای زوج بسکتبالیست مشهدی به لبنان برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید
سرخط خبرها

پرسپولیس هم مظاهری را می‌خواهد؟|رشید نیم فصل جدا می‌شود

  • کد خبر: ۹۱۴۶۷
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴
پرسپولیس هم مظاهری را می‌خواهد؟|رشید نیم فصل جدا می‌شود
رشید مظاهری در تلاش است تا در فضایی آرام در نیم فصل از استقلال جدا شود. او اکنون به گزینه سوم این تیم تبدیل شده و جایی در تفکرات سرمربی استقلال ندارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بازگشت سید حسین حسینی به دروازه استقلال وادامه حضور علی رضایی در لیست آبی‌ها نشان می‌دهد که فرهاد مجیدی عملا دیگر نیازی به رشید مظاهری ندارد و می‌خواهد باقی لیگ را با همین دو دروازه‌بان طی کند. عملکرد حسینی و رضایی در بازی‌های اخیر برای استقلال خوب بوده و این دو دروازه‌بان توانستند در کنار دیگر مدافعان میانگین گل‌های خورده کمی را در استقلال به ثبت برسانند. این وضعیت رشید مظاهری را که تصور نمی‌کرد در فصل جاری به دروازه‌بان سوم تیمش تبدیل شود، به سمت خروج از استقلال سوق خواهد داد. بعد از بازی با پیکان درواقع زمزمه‌های جدایی مظاهری درنیم فصل بیش از هرزمان دیگری به گوش می‌رسد وظاهرا دروازه‌بان استقلال در حال مقدمه چینی است تا یک جدایی بی سروصدا و کم تنش را رقم بزند و از استقلال به تیم‌های دیگر برود.

درباره مقصد مظاهری خبری قطعی دردرست نیست، اما گفته می‌شود احتمال دارد این دروازه‌بان راهی تیم فولاد خوزستان شود. البته می‌شود پرسپولیس را هم مشتری مظاهری دانست. دروازه‌بانی که سابقه همکاری با یحیی گل محمدی را هم دارد و بعید نیست سرمربی سرخ‌ها بعد از جدایی رادوشوویچ به سراغ این دروازه‌بان برود و او را به خدمت بگیرد. البته مظاهری درتلاش است درباره جدایی‌اش هیچ حرفی با رسانه‌ها نزند واین موضوع را به نیم فصل موکول کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->